Anmelden Registrieren

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

Kunena Forum

Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!

TOPIC: Five Nights at Freddys 4 download pl

Five Nights at Freddys 4 download pl 10 months 4 days ago #18























Enter the Void jest drugim po Nieodwracalne filmem Gaspara Noe, który udało mi się obejrzeć. Filmy te łączy wiele, głównie klimat i typ zdjęć. O ile jednak w drugim z nich fabuła i sposób narracji były dopracowane do perfekcji, o tyle Enter the Void zbyt wiele razy popada w banał i tendencyjność. To oznacza jednak, że film dostarcza tak niesamowitych wrażeń artystycznych i wizualnych, że mimo zbyt dużej dosłowności trafił na listę moich ulubionych dzieł kinematografii. Nie bez powodu akcja filmu traktującego o życiu po śmierci i wizjach zaświatów została umiejscowiona w Azji. Prawdy Buddyzmu mieszają się tu z zupełnie pozbawionym [empty] metafizyczności światem seksu, nakrotyków i przemocy. [empty] Mam wrażenie, że miraż kolorów i ciężki klimat mogło udźwignąć tylko Tokio - pretendujące do [empty] największej aglomeracji świata (a przez wielu za taką właśnie uważane), gdzie trafiają, oprócz przedstawicieli licznych korporacji, tłumy wyrzutków z innych kontynentów. Jednym z nich jest Oscar (Nathaniel Brown), młody chłopak, który przybył do Tokio z nieznanego nam na początku powodu. To, co wiemy od pierwszych minut, to to, że lubi eksperymentować z nowymi nakrotykami i zaczyna je rozprowadzać na coraz szerszą skalę. Mieszka w zaniedbanym mieszakaniu, które dzieli z siostrą. Kłótnie i rozmowy z nią, nakrotyki i sporadyczne spotkania z innymi zażwającymi zdają [empty] się tym, na czym Oscar w głównej mierze spędza swoje dni. Jednak wieczór, którego będziemy świadkami, jest zupełnie inny od tego, co dotychczas zajmowało głównego bohatera. A my razem z nim będziemy mieli okazję tego doświadczyć. Gra światłem, która pojawia się już przy napisach początkowych i towarzyszy widzowi przez ponad dwie godziny, sprawia, że widz doskonale wczuwa się w [empty] odczucia głównego bohatera i zostaje wciągnięty w duszny klimat wielkiego Tokio. Zdjęcia w [empty] filmie sprawiają, że mimo metafizycznych doświadczeń, jakie są w nim ukazane, historia nie traci na audentyczności - można mieć wrażenie, że w trakcie oglądania jesteśmy pod wpływem substancji, o których opowiada. Wrażenia podczas seansu i po nim są [empty] niesamowite. Zdjęcia, przy których powstawaniu czerpano garściami z video i pop artu, oddają klimat narkotykowego świata, a sceny w których oglądamy świat z wnętrza głównego bohatera sprawiają, że czujemy, jakbyśmy fizycznie brali udział w jego odlotach. Sama historia schodzi na drugi plan. Ani kreacje aktorskie, ani muzyka nie są w stanie przyciągnąć i zaciekawić na tyle na ile udaje się to zrobić zdjęciom. W odbiorze przeszkadza też długość dzieła, które spokojnie możaby zamknąć w mniej niż dwóch godzinach materiału. Niemniej jednak miałkość historii została uratowana przez niezwykłą oryginalność, z jaką reżyser ją opowiada. Polecam wszytskim ceniącym dobre zdjęcia, temat nakrotyków i klimat filmów Gaspara Noe. Fanom [empty] łatwych fabuł i filmów akcji zdecydowanie odradzam.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.897 seconds